Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Hanna - 16 februari 2010 12:21


Äntligen har den kommit. KÖKSRITNINGEN ! Åh vad jag ser fram emot att få välja hur mitt kök ska se ut ända från grunden !! Kul men svårt !!! Tips emottages gärna....   


Den här utformningen kommer arbetsdelen av köket att ha...

Men vad ska vi välja för luckor, bänkskivor och kakel ??

HJÄLP !

Bilden lånad från www.eksjohus.se

 

Ett mkt otrevligt problem detta.....not !   


Jobba, fika semla, gå på möte, åka hem ! Hej ! // H

Av Hanna - 16 februari 2010 06:37


...hosta....hosta....hosta....Så har vi haft det i natt. Lilla E var pigg och glad när jag kom hem från jobbet igår, var inte så hes och hostade nästan inget. Men i natt har han hostat desto mer, lillgubben. Han ligger hemma med sin pappa och sover (hoppas jag) medan jag drog på jobbet med första bussen. Återstår att se hur han mår senare idag då....


Känns skönt att kunna sluta kl 15.00 och ändå ha gjort full dag. Mitt flexkonto skulle må bra av lite plustid....visserligen ligger jag redan hyfsat på plus med (ska kolla efter)  27 timmar....(oj var det så mkt...)....Eeeh...jag behöver kanske inte plussa så mkt mer på det just nu... Men det är skönt att ligga bra till inför bygget då man säkert kommer behöva flexa en hel del för att hinna jobba med det oxå. Framåt våren är det ju även skönt att kunna sluta lite tidigare och hinna vara ute på eftermiddan oxå. Flex är bra grejor !!


Lilla E fick nya brallor igår. Ska dock byta storlek från 86 till 92

eftersom de kändes lite för lagom....lär väl bli urvuxna i ett kick !


I eftermiddag kanske vi får besök av min mamma några timmar. R skulle in på nåt möte mellan 18-20 och kanske åker de in lite tidigare och hälsar på, samt att mamma stannar kvar medan han är på möte. Inte spikat ännu, men vi hoppas på det. Kul med besök !


Ha en bra dag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards