Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Hanna - 5 februari 2010 09:03


....och jag myser med morgonkaffet iförd mjukiskläder och morgonrock. Lilla E leker med lastbilen och lastar flaket fullt med grodor (de hör till ett spel) som han sedan tippar av och lastar på igen. Det är verkligen härligt när han har ro att leka själv. Hör hur han pratar och brummar....det låter roligt !   


Igår kväll åkte vi och hälsade på M, D och Kusin Stora E. Vi fikade och surrade en del husbygge.....Pojkarna somnade och sov gott så vi blev kvar ett bra tag. Lilla E sov som en stock, vaknade inte ens när jag drog på honom overallen ! Vi åkte hem och sov gott i vetskapen om att ingen väckarklocka skulle ringa idag....inte för mig och lillhjärtat iaf. Käraste M fick vackert kliva upp som vanligt, men han jobbar bara till kl 15.00 så det lät som om det var ok iaf.


Det är bara -5 grader ute, men det är snöyra och inget kul väder iaf. Efter lunch kommer den lille att få sova inomhus, vagnen skulle bli precis full av snö om man ställde ut den så det hoppar vi över idag. Under tiden han sover tänker jag inte göra en massa nytta, utan jag tänker lyxa och lägga mig på soffan med min tredje Jo Nesbö-deckare och bara läsa. Annars när jag läser på kvällstid är jag så trött, så nu ska jag passa på att läsa medan jag är pigg. LYX !!


Rödhake

Mammalyx mitt på blanka fredan !!

 

Helgen vet jag inte vad den kommer innehålla. Lugn och ro hoppas jag framför allt och tid tillsammans. Lite nytta ska vi göra, men jag har nog tänkt mig en del mys oxå.

 

Trevlig helg allesammans !! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards