Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Hanna - 8 februari 2010 18:53


Nu tar jag ett mikro-break från vikande av tvätt, funderande på mat o liknande måndagsaktiviteter. Blir några rader här med kaffekoppen i högsta hugg medan grabbarna duschar och gör sig klara för kvällen.


I morse var jag grisigt trött och höll nästan på att försova mig. *skit* Men jag vaknade i hyfsad tid och tack vare att lilleman sov lite längre än vanligt hann jag med det jag skulle iaf. Dagen har varit kompakt och jobbig liksom, det har gått i ett. Men nu är måndagen gjord och resten av veckan brukar ju gå av bara farten....


Helgen var härlig. Var ute med pulkan och strosade på lördagen, kollade på hus och funderade på vilken färg vi vill ha på vårt. Njöt av vädret, skottade vår lilla infart mkt noga bara för att få vara ute en stund till.... Hade middagsgäster på kvällen.... P, P, A & E kom och käkade tacos med oss. Mkt trevligt ! E växer så det knakar och har nu hunnit bli 2 månader....stor och vaken kille ! Kikade lite slött på melodifestivalen, men har ingen uppfattning om låtarna..... På söndan gjorde vi första familjeturen för säsongen med skotern. Grillade och hade det bra. Ville inte att helgen skulle ta slut....men det gjorde den ju...


Nu måste jag göra lite nytta. Hej !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards