Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Hanna - 15 februari 2010 15:32


...hem till boysen och till allt som äntligen kommit med posten !!!  


 


Orderbekräftelsen & Leveransspecifikationen från Eksjöhus har äntligen ramlat in i brevlådan....vill hem och kolla på den på en gång ! Ingen köksritning dock....men kanske i morrn då !?


Lilla E har blivit sämre under dagen. Är slö och har sovit mkt. Han blir hemma imorgon oxå, vet inte vem av oss som stannar med honom. Kanske M om han tror att det funkar för honom att VAB:a en dag till.....


Nu jobba sista halvtimman ! Hej ! // H

Av Hanna - 15 februari 2010 07:58


Det blev VAB-premiär för oss idag. Lilla E hade hemsk hosta och var jättehes när han vaknade. Usch och fy. Käraste M är hemma med honom idag, sen får vi se hur länge vi håller honom hemma och om jag ska vara hemma någon dag. 


Krya på dig älskade barn ! //Mamma H

Av Hanna - 15 februari 2010 05:56


Måndag morgon och dags att kicka i gång en ny vecka. Ev kommer Lilla E få vara hemma från fsk idag. Han är så hes, jordens whiskeyröst. Dock har han inte hostat nåt i natt och är så vitt jag vet feberfri. Vi får kolla läget när han vaknar helt enkelt, hur han verkar må. Sen avgöra om det blir VAB eller inte. I såfall är det käraste M som tar den första VAB-dagen i vår historia. Han har lite lugnare på jobbet än vad jag har, men blir det flera dagar får vi väl dela på't. Bra bara om jag kan ta mig i väg idag och få undan lite grejor som jag vet ska göras så det inte blir liggande inpå veckan...


Gårdagen var verkligen bra. Mysig, fint väder och umgänge med familjen. Vi fick supergod älggryta av svärmor med tårta som avslutning. Mätt som en plätt var jag när vi åkte hem. Vi kom hem vid 21-tiden, bar in den lille som sov vidare trots att vi bökade och stökade för att få av overallen och bar upp honom till sängen. Sedan gjorde jag/vi ordning det som behövdes inför idag. Kläder, matlådor och så vidare...La oss vid 22 och sov gott, i stort sett ostört hela natten. Skönt.


Denna vecka hoppas jag hinna träffa åtminstone en väninna på lunch. C verkar ha hittat en lucka i sitt jobb-schema så nu ska det äntligen bli av. Ser fram emot det !!


Nu börjar det bli dags att borsta bissarna och kamma till håret. Om det är så att grabbarna blir hemma idag ska jag försöka ta mig i väg till en tidigare buss.


Ha det bra idag !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards