Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Vill ha....

Av Hanna - 21 februari 2011 13:46



multirand_20003a

Sittpuff från Mio

 

När lilleman sov lunch idag gick jag upp till Jysk och köpte nya turkosa kuddöverdrag och så var jag in på Mio och blev kär i sittpuffen ovan. Den vore perfekt till allrummet, att sitta på när man kollar på lillteven som står där. Sen ska vi väl ställa dit en soffa.....men först måste garaget bli klart så vi kan flytta ut frysboxen....så....tills dess får en eller ett par mysiga puffar duga som sittmöbel. Vad tror ni om den färgklicken i vårt annars ganska vita hem !?


Hann även med att förälska mig i en hyllkombination att sätta på väggen. Ska lura med mannen dit när han kommer från jobbet och se vad han tycker. Hyllan är en typ av stringhylla och jag funderar på att sätta den på väggen bredvid kaminen. Tänkte ha böcker, lite foton och kanske nån blomma i den. Precis som man brukar i en bokhylla mao. Hi hi hi.....


(Detta var enda bilden jag hittade, fick bildgoogla fram den. Tack för lånet !)

Nåt sånt här som man har i lite olika höjder och bredder....vad tror ni om det ?

 

Nu lite mera kaffe. Lilleman har fått lite högre feber under dagen, men halsen verkar bättre. Alltid nåt. Hej ! // H


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards