Alla inlägg den 7 december 2012

Av Hanna - 7 december 2012 11:18


....tydligen på fest ikväll !?!? Känns inte så just nu. Men en stund i duschen, lite musik & kanske ett glas vin på eftermiddan ska nog få mig i rätt stämning. Det är ca 170 personer som ska gå på festen, det blir revy fullproppad med internskämt (som jag i år inte kommer fatta nåt av eftersom jag inte varit på plats) samt live-band som spelar så vi kan dansa. Hoppas inte att det blir så himla sent bara....jag är inte så bra på "dagen efter" numera. Det måste vara åldern.


Snön faller lätt även idag. Fint. Snart är det nog läge att skotta lite. Mer lagom temperatur oxå, -7 grader. Det är ju nästan perfekt.


Filmen igår var bra. Man både skrattade, förfärades och myste. Känns lite som att den inte var det jag väntat mig, men ändå så var den det. Samma med slutet, både bra och inte som jag ville.... Men men...det är ju bara en film. Taylor Lauthner kan vara världens mest attraktive 20-åring. Han är ju inte snygg egentligen, men oh my vilken liten go'bit !! Tror att det är nåt med blicken....och kanske kroppen...hahaha...


Skotern är såld, den blev hämtad i lördags. Bilen är kvar, har fått ännu mer bytesförslag. En Dodge Nitro, AC Crossfire 800, Yamaha Apex -11 och en Merca E320 har vi bland annat blivit erbjudna. Men inget av det blir riktigt rätt.....så vi väntar ett tag till. Skulle ju kunna bli roliga byten, men inte så praktiska eller ekonomiskt korrekta. Typiskt.


Nu ska jag kirra lite med lunchen och sen ska jag väl börja leta fram kläder och annat. Operation förvandla den trötta mamman till partypingla tar ju en stund.....


Hoppas ni får en fin fredag ! Hej ! // H 



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards