Alla inlägg den 31 december 2012

Av Hanna - 31 december 2012 21:01




Av Hanna - 31 december 2012 11:43


Vi är hos min mamma och ska fira nyår. Grabbarna har varit ute och kört skoter nu på förmiddan och från morgonen så uppvaktade vi mannen som blir hela 33 bast idag. Han fick en lyxig morgonrock i present av oss, som han kan ha & tussa runt i nu när han blir hemmapappa på heltid. :) Av mamma fick han en bok och en bingolott - så snart är vi miljonärer !! Ha ha ha !!


Bloggen går in på sitt 5e år. Shit alltså !! Det är roligt att kolla tillbaka och läsa om vad som hänt på de här åren. Det är en del.... När jag började blogga var Lilla E liten bäbis och vi drömde om ett hus....sen blev det radhuset...och sen bygget....med allt därtill *pust* och sen kom då Mini E. Man blir ju alldeles varm i magen när man tänker på allt fint och roligt man varit med om.


VAD KOMMER HÄRNÄST I VÅRT FINA LIV !?

  


Ska gå och slänga mig i duschen, sen vankas lunch och sedan ska vi väl börja styra inför kvällen. Mamma och jag har planerat go'middag och lite specialdukning med glitter & glamour. KUL !


GOTT NYTT ÅR !!

önskar

Mamma H  & Pappa M

Lilla E & Mini E




Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards