Alla inlägg den 17 december 2012

Av Hanna - 17 december 2012 10:01


...till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp. Eller jo....det har jag/vi ju gjort på sätt och vis. Fotona på barnen, en grej till Lilla E och så har jag beställt en grej till mamma som inte kommit ännu. Till övriga har vi en ganska klar bild av vad vi ska skaffa - så det kommer (måste) lösa sig i veckan. Egentligen skulle jag ju gå en sväng HELT SJÄLV på stan i lördags var det tänkt, men det kändes så jobbigt att dra ut och trängas med folk när man inte riktigt var på hugget och inte heller hade planen klar. Nu blir det väl så att mannen får egentid på stan i veckan när vi har barnvakt och jag får väl gå en sväng på fre innan det är dags att återigen sätta sig i frisörstolen. Så sweet att jag har klipptid igen - idag har jag huckle på mig. Rosetten mitt uppepå huvet - båda barnen skrattade åt mig i morse när jag drog på det. Inte vackert men skönt ! Men åter till klapparna.....det är ju inte så många klappar i år heller eftersom vi bestämt att vi vuxna ska ge varann tid istället. Troligtvis blir det en skotertur av längre modell till våren. Så det är några syskonbarn och vänners barn som vi ska fixa klappar till, och så våra egna guldklimpar då förstås. Till våra föräldrar blir det några paket från barnen, mest bara för att det är kul. Lite såna smågrejor som kan vara bra att ha.


Nu ska dammsugaren få komma fram. Igen. :) Ha det gott ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards