Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Yeeeah !

Av Hanna - 16 februari 2010 12:21


Äntligen har den kommit. KÖKSRITNINGEN ! Åh vad jag ser fram emot att få välja hur mitt kök ska se ut ända från grunden !! Kul men svårt !!! Tips emottages gärna....   


Den här utformningen kommer arbetsdelen av köket att ha...

Men vad ska vi välja för luckor, bänkskivor och kakel ??

HJÄLP !

Bilden lånad från www.eksjohus.se

 

Ett mkt otrevligt problem detta.....not !   


Jobba, fika semla, gå på möte, åka hem ! Hej ! // H

 
 
Ingen bild

Therese

16 februari 2010 14:44

Vet att jag sa släta luckor, men dom där var riktigt snygga =) Satsa på dom, men inte vita! Dom på bilden var snygg, men kanske blir för mycket om golvet är i nästan samma nyans...? Beiga eller Naturvita kanske.=) Vet att du var inne på grått, det är också snyggt! Haha, kanske inte så mycket till hjälp det där...! Tror det blir bra vilket som, ni har bra smak! Kramar från mig

 
Ingen bild

Hanna

16 februari 2010 15:16

Tack för tipsen Therese ..... ;-)

Tror att de luckorna finns naturvita....är lite sugen på dem. Även om jag kommer få dammtorka dem i nederkant....för de är snygga !

Fortsättning följer..... =)

 
Ingen bild

Marie

16 februari 2010 21:54

Vi tycker nog alla olika, men vi tycker definitivt VITA.
Vi har alltid haft ek el trä luckor innan, vilket vi var jätte nöjda med då. Men det blir mkt ljusare med vit. Då kan man variera sig med mkt annat till istället och till grått är det super snyggt med vit.

Men ni kommer säkert att komma fram till ngt jätte bra, gäller att bestämma sig bara ;).

Kramar

 
Ingen bild

Jennie P

17 februari 2010 21:40

Hmmmm ..... ojojoj inte lätt :-/ men som sagt ett lyx problem ;) ja ska fundera lite tills vi ses ... Men jag tror att jag är inne på Maries linje, vitt är ju väldigt ljust & fräscht, går att variera med vilka färger som helst! Men jag gillar ju iofs björk oxå :D
Ha're bra /KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards