Alla inlägg den 7 september 2011

Av Hanna - 7 september 2011 12:46


La upp en omröstning om huruvida ni tror att det blir en lillebror eller en lillasyster. Rösta gärna ! Lämna även (om ni vill)  en kommentar så jag vet vem/vilka som får rätt sen ! :) The bet is on !!


Har varit och klippt mig. Blev inte så rafflande som jag hoppats....men det är fräscht och lite different. Lugg och benan åt andra hållet..... Bokade en ny tid i slutet på nov....så jag är lite fräsch i huvet till julfesten, till jul och så åtminstone inte oklippt när Spöket tittar ut. Funderar på att även dra i nån färg eller så vid det tillfället....


Tjohej ! // H



Av Hanna - 7 september 2011 09:04


Ja med lite tur så hinner jag undan på jobbet så jag kan vara ledig resten av veckan !


Det regnar och blåser mer eller mindre stormiga vindar. Brrr......tur att man fick sova hela natten och vakna utvilad. Det behövdes, dessutom vaknade vi i tid och kunde ta det lugnt. Skönt. Om en stund ska jag ge mig ut i ruskvädret igen, promenad till frissan väntar och sen en lyxig stund då någon tar hand om mig. Jag längtar. Hoppas hon fixar nån sjysst frilla åt mig oxå. Kort, långt ?!


Med spöket är allt bra, så vitt jag vet iaf. Går in i v22 idag och det börjar synas mer och mer nu vad som är på gång. Skönt att kliva över från att vara "allmänt fet" till att vara  "fet men med kulmage".  Det är fortfarande en väldigt stillsam bebbe som bara gör enstaka krafttag med rejäla kickar, mest känner jag bara hur den liksom vänder sig och snurrar så det spänner i magen. Undrar om det inte är en liten tjej !? Flera i min omgivning verkar tro det iaf....."bara" 18 veckor kvar tills vi får veta !!!


Nu lite sponsringstjossan. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards