Alla inlägg den 13 september 2011

Av Hanna - 13 september 2011 08:59


Det blev ingen innebandy igår kväll så jag hade mannen hemma, han var duktig och sågade & fixade in mer ved till kaminen samt klippte gräset. Själv tömde jag torkställningen för att kunna hänga mer tvätt lite senare.....men sen la jag mig i väntan på att maskinen skulle bli klar....med resultatet att när min käre sambo kom in så sov jag och han fick då hänga tvätten. Jag är hopplös om kvällarna just nu, dagarna går hyfsat men sen är det goodbye... Tack & lov är han nästan alltid piggare än mig och även verkar han vara nedsänd från himmelen till just mig !


Vad har jag gjort för att förtjäna denna superman !?!?

    


På jobbet är det roligt just nu. Jag har börjat rodda lite mer med mark-bitarna på egen hand och det mesta som är nytt & utmanande är ju kul !. Dagarna går ganska fort och jag trivs himla bra med min nya avdelningstillhörighet - hör ju liksom till 2 avdelningar nu. Får man dubbel lön då kan man ju undra !?! *hi hi hi* Svar nä.....   


Nähä, dags att borra ner huvet i avtalshögen igen. Tjohej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards