Alla inlägg den 26 september 2011

Av Hanna - 26 september 2011 08:17


Måste. Hämta. Kaffe. Nu.


Har haft en bra helg, jobbat massor med garaget (spikat panel så hela högersidan av kroppen värker) samt även grundmålat denna panel. Vi jobbade på själva i lördags medan Lilla E var en ängel och lekte med sina bilar på lagom avstånd hela tiden. Igår hade vi hjälp av svärföräldrarna, så nu känner vi oss vid gott mod och är taggade inför fortsättningen !


Men det har inte bara jobbats.....Har även varit myslediga om kvällarna, och hade middagsgäster i lördags. Bakat har jag gjort, kladdkaka och kanelkaka som jag nämnt tidigare. Fixat en veckosallad oxå - mkt bra ! Känner mig glad men trött och nöjd efter en BRA helg. Den innehöll det mesta, som en helg ska !


Denna vecka ska jag på MVC, gå snabbkurs i nya Officepaketet, fira svägerskan som fyller år, fortsätta måla och snickra ute, städa inne, planera 3-årsfirande, kanske baka nåt mer samt pussa på min älskling som har namnsdag (tror jag vet vad han ska få i "bara för att -present")  och slutligen så ska det alltså tok-firas på söndag att vår lille prins fyller år.  Jo, jag glömde ju att vi dessutom ska fixa några paket till inför söndagen....har ett par stycken klara men vill gärna ha med några till....inga stora grejor men det är ju roligt med många paket.   


En rätt fulltecknad vecka med andra ord. Bäst man sätter igång. Hej ! // H 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards