Alla inlägg under november 2009

Av Hanna - 3 november 2009 07:16


Ja fy vad jag är trött idag. Sonen sov som en kratta i natt, IGEN !! Trots att superbästa sambon tar hand om honom så kan jag inte sova. Man blir rätt slöck.....Dessutom ska jag sitta i samtal med nya chefen mellan 15-16 idag. Hoppas jag kan hålla mig från att gäspa.Skäms


Nu, vidare i fjärrvärmeträsket. Hej & ha en fin dag ! // H

Av Hanna - 2 november 2009 19:12


Lilla E kan säga data, & han verkar även veta vad det är. Han sa det igår när han fick sitta i mitt knä medan jag satt och gjorde begäran om föräldrapenning. Låter helfestligt. Kom även nu och sa det igen. He he...lilleman är på G när det gäller nya ord. Annars är det mest mamma, titta, momma, hej hej, tutte, pappa, nam-nam, och nanna (välling) som gäller....Men det är väl nu det händer, rätt vad det är så får man höra nåt nytt. Kul !


Nu ska jag strax göra kväll. Trött, brukar vara det på måndagar....och tisdagar...onsdagar....osv....Tungan ute


Trevlig kväll. Hej Hej !! // H

Av Hanna - 2 november 2009 07:19


Idag får vi en ny chef på avdelningen. Det ska bli kul och lite spännande, har bara träffat henne som hastigast en enda gång. Hon verkade iaf väldigt trevlig så det blir nog alla tiders. Hoppas hon får en bra start här och att hon gillar oss. Tungan ute


Måndag idag då. Hej och hå så är det väl snart fredag igen. Har funderingar på att lägga in om en dags ledigt nån gång snart. Ha ha tänker ni....va mkt ledig hon är....har nyss börjat jobba och flexar redan ut & tar semester om vartannat. Så tycker iaf jag att det känns, men faktiskt så känns det vara värt det. Jag vill hinna umgås med grabbarna och ta vara på den här perioden då vi fortfarande har Lilla E hemma om dagarna. Den här tiden är liksom unik och kommer inte igen. Jag gillar som sagt att jobba, men det har verkligen öppnat mina ögon för hur fort tiden går !Jag övar på att vårda även mina närmaste relationer, det kan man behöva ! Med det lite djupa sagt så ska jag ta mig vidare genom arbetsdagen. Ta hand om er ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards