Alla inlägg den 1 december 2009

Av Hanna - 1 december 2009 15:41


...va trött jag är nu ! Körigt efter lunch. Men nu drar jag på stan och sen hem !! Längta ! Grabbarna lagar korvstroganoff och det ska bli gott. Men först hämta mattprover och kolla om det finns nån stass på Åhléns. Dit va jag inte igår.


Trevlig kväll på er ! // H

Av Hanna - 1 december 2009 06:47


Och vintervitt ute.  I love it ! Det var några kallgrader i morse oxå, så kanske blir snön kvar. Hoppas på det.


Igår kväll hände inte så mkt hemma hos oss. Vi var nog trötta allihop. Hoppas på bättre fart i kväll. Har lite julstök/städning kvar att göra för att det ska kännas riktigt fräscht hemma. Eller så kanske nån flitig liten tomte kommer hem till mig under dagen och fixar det !?! Hoppas går ju.   


Började på en ny bok när jag la mig i går. Mons Kallentoft's Midvinterblod. Verkar bra. Läste även på bussen i morse och längtar tills jag får slå upp den igen. En bra julklapp till mig själv var det att beställa nya böcker....har ju 8 till när denna är slut...


Nu ska jag jobba. Hej och hå ! Ha en bra dag folkens ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards