Alla inlägg den 7 december 2009

Av Hanna - 7 december 2009 06:44


Idag ska jag ju vara med på Introduktion För Nyanställda. Hela dagen i stort sett. Egentligen inte bra, man hinner ju inte med så mycket av ordinarie arbete, men rätt så skönt ändå. Soft start på veckan. Så....ok då ! Skulle ju egentligen varit med på detta tidigare men eftersom jag fick tjänsten bara en månad innan Lilla E föddes så hann jag inte.  Blir nog bra.


Min pappa bor ju hos oss fram till onsdag denna vecka. Han ska gå kurs här i stan och då passar det ju perfekt att knoppa hos oss. Då hinner han ju vara mycket med Lilla E och det är jätteroligt ! De träffas ju inte så himla ofta annars...


Igår var det hemmadag för hela slanten. Fick lite småpyssel gjort och avslutade dagen med god middag (pappa fixade) och en stund i soffan. Skönt ! Läste en stund i min bok och somnade som en stock ! Och pang så var det en ny dag !!  



Nu börjar det bli dags för påtår. Första kaffekoppen gjorde inte så stor skillnad. *gäsp* Sen jobba på så jag hinner så mkt som möjligt innan IFN börjar kl 09.00


Ha en bra dag vänner. Idag är det för övrigt exakt 2 veckor tills man blir lite äldre....och sen 10 dagar efter det blir min bättre hälft riktigt gammal....hi hi...    //H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards