Alla inlägg den 22 december 2009

Av Hanna - 22 december 2009 15:51

 

Nu är det äntligen dags för mig att göra julhelg ! Fatta va' underbart ?! Ledigt i 5 hela dagar ! Ska njuta av varje sekund....men först ska jag dra på stan och fixa klapparna till käraste M. Sen drar vi på lite spännande grejor, och efter det kan vi förhoppningsvis stanna till hos J & G och tomta lite, säga God Jul och surra en stund. Beror på hur sent det blir.....*hi hi hi*


Ha en härlig kväll. Kram & Hej ! // H

 

Av Hanna - 22 december 2009 06:39


....att jobba innan jul. Under förutsättning att jag hinner med allt jag behöver idag kommer det kännas så himla bra att göra helg. Kan inte med ord beskriva hur mkt jag längtar efter att få vara hemma och mysa med min lilla familj.   


Jag mådde så jäkla illa i går kväll, gick och la mig nästa helt övertygad om att jag skulle behöva kliva upp och gå på toaletten. *urk* Men på nåt vis sov jag hela natten, och kände mig bättre i morse. Magen känns fortfarande lite orolig så i dag tog jag en kopp thé i stället för kaffe när jag kom hit. Misstänker att helgens och måndagens slarv med massa kaffe, fika och tårta kan ha nåt med saken att göra....Men jag saknar mitt kaffe.....  


Nu ska jag göra klart underlaget för pelletsfakturorna som ska ut innan nyår. Sen måste jag räcerregistrera lite ansökningar och skriva ut några fjärrvärmekontrakt....för efter lunch vikar jag på ekonomi. *tjohej*


Vi har en liten grej på G.....eller liten och liten...Men jag skriver inte ut vad det är innan vi varit i väg och kollat in det....Spännande ska det bli iaf, och jag ska tala om vad det är. Ska bara fundera lite mer på't först.....   


Har för övrigt nya örhängen idag....svarta pärlor....mkt fina ! Tack M & co för dem !


Ha en bra dag och hoppas ni oxå får göra jullov snart. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards