Alla inlägg den 20 december 2009

Av Hanna - 20 december 2009 13:44


Tur att man blir påmind när man kikar in på andra bloggar....


  


Nu när vi även lagt vårt julkort här så tror & hoppas jag att vi nått alla

vänner, bekanta, nära & kära...


God Jul !!

Av Hanna - 20 december 2009 13:26


Vi har tjuvstartat mitt födelsedagsfirande. *hi hi* Mamma & R, samt Syrran & P har varit här idag och fikat. Med sig hade de ett jättefint inramat kort på M & Lilla E, en underbart vacker bok, "Bilder från Frostviken", och ett helt otroligt fint smycke. Frostviksstjärnan. Sagolikt. Dessutom fick jag ett kort på min morfar, taget ute på Jormön av en riktig fotograf. Alla presenterna träffade mig rätt i hjärtat. JORM ÄR DEN FINASTE PLATSEN PÅ JORDEN ! Kändes fint att få saker som minner om att man faktiskt har sina rötter där. Smycket är handgjort och går inte att köpa vart om helst, samma med boken och det är så kul att ha ett eget exemplar av dessa saker. Tack snälla ni !!


Om en timme ungefär kommer M:s familj och grattar, vi tar det mesta idag eftersom det är jobb (till gud vet när) i morrn för min del. Senare i kväll kommer fam Johansson/Strandberg på lite fika och surr. Det ser vi fram emot ! Ser ut att bli en mkt bra dag det här. Socialt och bra !


Ha en fin söndag och tillika 4e advent. Snart kommer tomten ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards