Alla inlägg den 17 december 2009

Av Hanna - 17 december 2009 16:34


...och hemgjort potatismos ska grabbarna äta till middag. Själv åt jag stekt ägg på macka för ett tag sen, det får räcka. Aptiten är inte riktigt på topp efter flera dagars krasslighet. Gillar inte julkorv så där värst vidare heller så....jag passar på det helt enkelt.


Tjo ! // H

Av Hanna - 17 december 2009 12:35


...och så där fint ute. Himlen är så ljus så den ser genomskinlig ut och snön är kritvit. Åh vad jag gillar't !! Har lagt Lilla E att sova i vagnen ute, kändes lite vanskligt i detta kallföre. Men han ligger i en vuxensovsäck som är vikt på mitten, dvs han har extra mkt under sig som isolerar. Sen har han extra filt runt fötterna och nästan inget av honom syns. Dessutom har jag hängt en termometer inne i suffletten så jag kan kolla av så det inte blir för kallt åt honom där inne. Men sist jag kollade visade den inte ens minusgrader så jag tror inte att det är nån fara. Ser sjukt mysigt ut ! Nästan så man vill krypa ner själv.....


Käraste M är inne på stan och shoppar. Skickade med honom en lång lista på saker att uträtta. Blir ju som så när jag fortfarande helst stannar inne och inte visar mig på stan så mkt....Men det är så mkt bättre idag ! Visst...det är fortfarande svullet och så vidare...men om man jämför är jag ju riktigt snygg nu. (om ni såg mig skulle ni bli varse om hur styggt det varit)


Ska passa på att dammsuga lite och även slå in en julklapp som jag inte hunnit med ännu. Nu kom posten oxå, bäst att kila ut och kolla om det kom nåt kul. Ska även kolla termometern i vagnen igen...


Ha en bra dag vänner ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards