Alla inlägg den 16 december 2009

Av Hanna - 16 december 2009 22:42


Vad skådar mitt vänstra öga ? Jo....det skådar !!!! Jag kan se ut genom svullnaden. *yiiihoo* Bättring på G. Jag var till läkaren idag, fick ny medicin och en noggrann undersökning av hornhinna och regnbågshinna. Båda såg bra ut. Skönt, men jag får vänta lite med att ropa hej då jag troligtvis kommer få en kallelse från Ögonmottagningen för undersökning längre fram då det kan visa sig senare att ögat farit illa. Men eftersom jag klarat den mest kritiska perioden utan skador var risken för framtida komplikationer liten trodde läkaren jag träffade idag. Jag gillar ! Däremot ordinerade hon fortsatt vila resten av veckan....så inget jobb för mig som det verkar....förrän på måndag då jag formligen kommer få jobba arslet av mig efter en hel veckas sjukfrånvaro. Min födelsedag och allt.....ja ja....sånt är livet !


Nu ikväll har vi kokat sötost, och nu är det tapetsering under trappan på G. Jag assisterar lite lätt, medan min käre och mkt flitiga sambo gör det mesta jobbet. Är lite lej på att vi inte tog nån riktig "före"-bild.....så man kan se vad bra det blir, men jag ska se vad jag kan hitta så att man kan jämföra lite.


Hoppas ni haft en bra dag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards