Alla inlägg den 14 december 2009

Av Hanna - 14 december 2009 09:30


Mitt öga är svullet och ont. Lymfkörtlarna likaså. Kraftig infektion i kroppen. Hemma idag. Äter medicin och hoppas att det ska gå över snart så jag kan visa mig bland folk igen. Började i lördags kväll att göra ont och i går morse såg det ut som f**n. Ringde 1177 och blev inbokad på akuten direkt. Yiiihoo ! Men bra att man kan får hjälp iaf, förra gången (ett år sen) jag åkte på detta fick jag ingen medicin vilket ledde till att ögat svällde igen TOTALT och jag fick hela julen förstörd. Nu trodde läkaren iaf att det skulle se hyfsat ut tills dess. Yiiihoo igen ! För övrigt är det exakt ett år sen vi var inlagda på sjukhuset med lilleman i 11 dygn, så oavsett att jag fick ett sånt här boxaröga då oxå, så var ju julstämningen i svajning redan. Usch, jag mår dåligt när jag tänker på alla nålar och timmar med dropp som vår lilla älskling fick utstå. Lilla hjälten ! Men i år är han frisk och vi ser fram emot julen, hoppas bara att jag kommer se normal ut så man kan vara med på NÅT foto från sin sons andra jul iaf....från den 1a finns ett enda vad jag vet....och det känns trist....  


Vi hann iaf ha en trevlig start på helgen och gratulera min mamma ordentligt innan sjukstugan slog till. Det var bra !   


Nu ska jag ta det lite lugnt. Att sitta framför datorn funkar inte så bra med detta skit-öga. Hoppas ni har det bra !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards