Alla inlägg den 3 december 2009

Av Hanna - 3 december 2009 21:12


Denna inre trötthet är inte att leka med. Jag känner mig helt urlakad, just nu är julfesten jäkligt nära att strykas från fredagsplanerna. Fattar inte hur jag ska orka. Att hela tiden vara på bra humör och köra "racet" är jobbigt, speciellt när man inte vill erkänna att man är helt slut utan håller god min.   Jag tror jag lägger av ! // H

 

Av Hanna - 3 december 2009 06:54


Jag vill ägna detta inlägg till att utrycka min tacksamhet till min kära sambo. Han är nog jordens bästa ! I går när jag kom hem så var middan klar, räcket och spaljén till övre delen av trappan monterad, grinden på övervåningen var ordentligt fastsatt och hatthyllan var utbytt ! Utöver det hade han även dammsugit och gjort en del annat som behövde göras. Han är bara så himla bra ! Jag har ju varit väldigt trött och hängig ett längre tag, och verkligen inte orkat så mkt, så att ha någon som tar så mkt ansvar är guld värt ! Jag vill även tillägga att han inte bara är bra på allt praktiskt, han är även snäll, go och mysig !


Hjärtan  

Utan dig vore jag halv...


Attans ! Jag glömde mattproverna hemma i morse. Vi bestämde oss för den mörkare grå mattan och jag skulle gå i dag och beställa de 4 kvm vi behöver. Men så glömde jag provet hemma....skit ! Aja....kanske kan M & Lilla E ta med dem när vi ska åka och handla i eftermiddag. Får ringa hem lite senare och påminna dem...


Var på stan igår....igen...fick med mig ett par klänningar hem. Men den som jag gillade mest blev kvar i affären..!?!? Märkligt. Så idag blir det till att byta in de som inte var riktigt bra och hoppas att den finns kvar....den lilla svarta... Måste även hitta nåt att ha till den, typ en fin kofta/bolero. Gärna i rött, ska ju faktiskt på julfest !   


Nu ska en ny kaffekopp inhämtas. Och sen pelletsfakturering ! Tjohej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards