Alla inlägg den 4 december 2009

Av Hanna - 4 december 2009 06:34


...att vara postitiv ibland. Jag brukar försöka skriva positiva inlägg och fokusera på det som är roligt. Men nu är jag för trött, inte för att jag sover för lite eller jobbar för mkt. Utan jag är trött inuti, helt slut. Många gånger då jag skrivit att jag är/varit trött har det berott på knackig sömn och stressiga dagar, men nu har min trötthet under en period blivit sån att den inte går över om jag sover eller tar det lugnt. Den är konstant ! No fun at all ! Tur att det är julhelg snart, då ska jag bara slappa och ta hand om mig själv. Ladda batterierna och umgås med de jag tycker om.


  


Men för att lyxa till mitt liv lite utvändigt ska jag idag gå till frissan jag med..(Käraste M har tid kl 13.00 och jag 14.00...men inte hos samma frisör) Kul att vara nyklippt och fin i håret OM jag nu ska gå på festen. Känner mig inte laddad idag heller, kläderna jag köpte vill jag inte ha och det är motigt att tänka sig in i en kväll av surr och hög volym....men kanske går det över och jag orkar dit. Vi får se !


Jag hoppas att ni alla har energi nog att jobba er igenom denna fredag och att ni får en underbar sådan ! Och helgen....Enjoy it !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards