Alla inlägg den 15 december 2009

Av Hanna - 15 december 2009 22:41


Och då menar jag inte World of Warcraft eller nåt annat som förkortas så...utan just WOW !! Vi har hunnit så mkt i kväll. Jag har gått på lite alvedon, som börjar avta nu, men jag har iaf orkat greja lite innan det jäkliga hann ifatt mig igen. Vi har (mest M när det gäller montering och skruvande) satt upp hylla i tvättstugan, bytt krokar och toarullehållare i badrummet, skruvat ihop Ivar till klädkammaren, bakat lussebullar, satt upp krokar i köket för grytlappar och kökshanddukar, slagit in julklappar, bytt matta i hallen, tvättat & städat badrummet ! Allt detta efter middagen. Hej & Hå ! Lilla E har varit med och kört dammsugare bland annat, han somnade sedan som en stock och har sovit bra sedan kl 19.30 Skönt !


Nu är jag oxå trött. Som f**n. Ska nog lägga mig i sovrummet och kika på lite tv innan jag knoppar in. Blir en hemmadag i morgon oxå, svullnaden avtar inte i önskat tempo. Skit. Dessutom har mina körtlar svullnat på rejält under kvällen, så kanske blir det ännu ett samtal till 1177 i morgon.


Efter 3 dagar (av 5) på medicin borde det väl börja bli bättre !?!?!


Ge mig julefrid !!

 

 

Godnatt vänner ! // H

Av Hanna - 15 december 2009 10:24


Sitter här som en boxare som åkt på storstryk, ögat helt igenmurat och ont som fan. Feber och ännu mer svullna lymfkörtlar idag. Mår så jäkla klent så jag vet inte vad. Mkt blir nog psykiskt oxå, när man ser ut så här vill man inte visa sig ute, folk hajjar ju till rejält när de ser en....*suck* Ja ja....fortsätter knapra piller och ber till han där uppe att det ska vända snart !!! Har så mkt att göra, både på jobbet och privat så jag har f**n inte tid med detta !!


  


Nu har vi  iaf fått mattan till trappan, ska skära ut bitarna och limma fast dem så fort vi kan. Bilder kommer när det är klart !!  I övrigt här hemma har vi inte gjort så mkt, vände på soffan igår. Den ska få stå åt ett annat håll över jul så granen ska få bättre plats och för att det ska bli lättare att sitta många. En lite mer social möblering kan man säga....   


Annars då.....jo jag har kommit på vad käraste M ska få i 30-årspresent. Skriver inte ut det här & nu. Men jag tror att det kommer bli bra, en upplevelse kan man säga. Inte så rafflande, men lite genomtänkt och i lagom prisklass. När det gäller julklapparna så ligger vi inte i fas, men vi har tänkt en massa och hoppas att det kommer funka i praktiken oxå. Boxaröga och julshopping är inte en bra kombination, hoppa över det om ni kan !


Nu ska jag styra upp lite grejor här hemma. Hej på ett tag !! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards