Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Hanna - 1 februari 2009 13:15


Pratade med pappa i morse. Han har magsjuka för första gången på typ 40 år... 


Här hemma är läget stabilt men vi är trötta och ganska slitna. Det är 20 grader kallt ute så det blir en innedag med vila och återhämtning.


Mitt tips....Få inte magsjuka !


På återseende // H

Av Hanna - 1 februari 2009 01:49


Nu är min bror oxå sjuk. Han va ju på besök i fredags tillsammans med pappa. Bäst man ringer till farsan i morrn och kollar hur han mår.


Vilken jäkla skit !

Av Hanna - 1 februari 2009 00:01


Nu är det käraste M som blivit klen så han har lagt beslag på toan. Stackars ! Han har tagit hand om oss hela dagen och så blir han sjuk lagom till natten. Så nu är det jag som servar med vatten och annat flytande som kan tänkas stanna nere en stund iaf. Känner mig fortfarande ganska risig men tror att det värsta är över...för min del.... Lilla E ligger och sover, ska bli spännande att se vad som händer när han har ätit nästa gång. Sist han åt kräktes han jättemkt och det luktade hemskt. Mina älsklingar !! Gör ont i hjärtat när man inte kan göra mer än bara hämta vatten och sånt. M är verkligen dålig. Förhoppningsvis är det över tills i morgon bitti så vi kan ägna dagen till att vila upp oss så vi är som folk tills på måndag. Då blir Lilla E 4 månader ! Jisses är allt jag har att säga. Tiden går så fort !


Hoppas verkligen att det blir en bra söndag. Ta hand om er. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards