Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Hanna - 2 februari 2009 18:45


Eftersom helgen varit så ofantligt tråkig med magsjuka åt alla håll och kanter så finns det inte så mkt att skriva om. Därför blir det förutom några få rader bara en bild på vårt älskade lilla troll som idag blir 4 månader !



Vi har iaf kryat på oss och alldeles för en stund sen åt jag mitt första mål riktig mat sen i fredags. M hann ju med att äta lagad middag i lördags innan han blev sjuk. Idag har vi bara slappat och vilat så nu känns det mesta helt ok, lite trötta fortfarande men det ger sig nog nu när vi kommit i gång med att äta ordentligt igen.


I kväll är det avsnitt 2 av Stormen på SVT. Det ska vi se, sen är det Prison Break som gäller för käraste M. Då tänkte jag börja på en ny bok tror jag....


Hoppas att ni haft en bra måndag tillika start på veckan. // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards