Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Hanna - 25 februari 2009 20:11


...får jag se mitt efterlängtade Greys Anatomy !! Missade säsongspremiären förra veckan och har inte orkat leta reda på nån repris eller sett avsnittet på nätet så jag ligger lite efter. Men det ska jag nog komma i kapp ! Gillar verkligen den serien.


Lilla E fick medicin mot sitt utslag, så det var ju bra. Hoppas bara att han även i fortsättningen kommer ta den utan protester. Blev en 10-dagarskur.


På Öppna Förskolan blev det en gipshand gjord i stället för en fot. Den ligger på tork nu så vi får hämta den nästa vecka. Kul ! 


Ska stöka lite till innan det är dags att bänka sig i soffan. Go' kväll ! // H

Av Hanna - 25 februari 2009 10:29


Idag har jag och käraste M varit förlovade i 2 år. Känns som det var i går vi satt där i långkalsonger på golvet och bytte ringar. Hade varit ute på lång skotertur på dagen och hade planerat att sticka iväg på tu man hand till nåt snöigt fint ställe och göra det där. Men....vi hade glömt asken med ringarna hemma ! Han trodde att jag skulle packa med dem och vice versa. Så det blev i stället en förlovning iklädda underställ och med hjälmfrisyr när vi kom hem. Känns väldigt passande för oss, har nog spenderat nästan hälften av all tid tillsammans i just den utstyrseln. Om dagen ska firas på nåt speciellt sätt vet jag inte ännu, kanske ska man mysa till det lite extra och laga nåt annat än falukorv iaf !?  *hi hi hi*



Idag ska jag nog ta med mig Lilla E och gå på Öppna Förskolan, hoppas att BVC-sköterskan är där. Ska fråga om utslagen som har uppenbarat sig på unge herrn's kind. Har vi tur hinner vi göra gipsavtryck av den snart 5 månader gamla foten oxå. Ha en bra dag !! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards