Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Hanna - 24 februari 2009 13:08


Ha ha....om man särskriver lite galet så blir det ju en fettis-dag av denna fettisdag....



Nåja, jag är inte jätteförtjust i semlor (och särskrivning är nästan det värsta som finns) men brukar ändå äta en eller två när det är säsong för dem. Bara för att liksom...



Idag blir det inte mkt gjort här hemma, jag har fortfarande ont i hals, huvud och kropp så det går liksom på halvfart. Men jag har ingen feber och är inte snorig vilket är jätteskönt.


Lilla E har lärt sig att ta ut och sen (halleluja) stoppa tillbaka nappen i munnen ! Ser ganska roligt ut faktiskt.... Förut tog han bara ut den och kastade bort den vilket slutade med att jag eller M fick leta fram den stup i kvarten då lilleman surade i hop....eftersom han egentligen ville ha den i munnen... Men nu är det alltså "plopp-ut och plopp-in" för egen maskin som gäller. Bra där gubben !


Nu börjar det vara dags för en tupplur för lillhjärtat och några kapitel i boken för mig.


Smaska semlor och ha det bra ! // H





Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards