Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Hanna - 5 februari 2009 13:38


Idag är det torsdag och jag har helt tomt i skallen på saker att skriva om. I vanliga fall brukar jag iallafall ha så pass med fantasi att jag kan återge vad som hänt sen sist jag skrev nåt. Men inte ens det kan jag få mig till idag.


Lägger in lite härliga bilder från en tripp till Jorm i mars-08. Jag var precis nygravid då och orkade knappt köra nån skoter, det va ju sjukt mkt snö så man körde ju fast varannan meter. Men som tur är så kunde jag lifta lite med M vars skoter är som gjord för att åka i djupsnö med !


Härliga Jorm !


Man får hålla i sig i svängarna..


Vi grävde ett hål ner till marken som jag stod i när detta kort togs....


Med det ska jag lägga mig på soffan och vila ögonen en snabbis medan Lilla E gör samma sak. På återseende ! // H



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards