Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Hanna - 9 februari 2009 21:47


...ja det är det minsta man kan säga om Lilla E. Han har varit det i ett par kvällar nu, precis innan han ska till och äta sista kvällsmålet så blir han så otroligt ledsen så han inte kan äta. Antagligen är han både supertrött och megahungrig, underbar kombination. Försöker få honom att sova mer under dagen men det verkar inte hjälpa. Dessutom så är han fram tills att detta drar i gång, ganska pigg och glad. Kanske har även detta med tillväxt att göra, precis som att han börjat äta på natten igen. Hur som helst så är det jobbigt att se och höra sin lilla älskling gråta som besatt och inte ens kunna snutta i sig mat. Men till slut, efter att han legat och snyftat i famnen ett tag, så kommer han igång och äter och sen somnar han snabbt i sin säng. Hoppas att han får många timmars sömn innan han vaknar nästa gång så han inte är lika ledsen då.


Snart börjar Prisonbreak, ska mysa ner mig i soffan med M och kolla. Även fast jag inte hänger med.... Vad gör man inte för en mysig soffstund med mannen i sitt liv ?


Godnatt folkens. // H

Av Hanna - 9 februari 2009 15:08


Jag har blivit utmanad av Erika till att avslöja 7 sanningar om mig själv. Egentligen ska man sedan utmana 7 personer till, men just nu tror jag inte att jag kan komma på 7 st som inte redan blivit utmanade. Så det får bli så här i stället...


7 sanningar...


1. Spenderar alldeles för mkt tid vid datorn.

2. Är hetlevrad med för kort stubin.

3. Panisk kräkfobiker.

4. Skulle vilja börja träna men orkar inte ta tag i saken.

5. Beundrar min sambo för hans lugna och fina sätt.

6. Är en gottegris.

7. Morgontrött så det skriker om det.


Där var de, sanningarna om mig. Några av dem iaf. *hi hi hi*


Nu ska vi stöka bort lite och kanske hinna börja med middagen tills M kommer hem.


Tjingeling ! // H

Av Hanna - 9 februari 2009 09:57


....det känns idag. Måndagsångesten jag kände igår är borta och jag känner mig pigg och glad. Skönt !! Lilla E sov från 21-02.30 och sen vidare efter maten till kl 08.15 Med andra ord en bra natt och man känner sig utvilad idag. Han har ju klarat sig utan mat på natten ett bra tag nu men jag antar att han är inne i en sån tillväxtfas då han helt enkelt är hungrigare. Igen.



Ha en bra dag ! // H & Lilla E



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards