Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Hanna - 13 februari 2009 23:07


Idag har varit en alldeles förträffligt bra fredag. Efter en rekordlång dusch i morse så hann jag fika frukost samtidigt som jag pratade med min syster på MSN innan Lilla E vaknade. Då satte vi i gång med muffinsbaket, de blev lyckade.


Efter lite lek och mys somnade lilleman igen och jag hann läsa några kapitel i boken jag håller på med nu. Soft ! Precis när han vaknat  ringde det på dörren och vi fick besök av min mamma och hennes väninna M med dotter C. De hade med sig fina presenter till oss, små tuffa kläder och blommor. Tack snälla ! Vi fikade muffins och pratade i flera timmar. Jättemysigt. Ska försöka bättra på kontakten med C igen, vi va ju med varann jämt när vi var små. När de åkte tog vi vagnen och gick en sväng runt i området och njöt av det återigen fina vädret. M kom hem vid halv fem och då lagade vi jättegod kycklinggryta till middag.


Nu ikväll har vi haft besök av J & G. De blev här ett par timmar och det var verkligen trevligt. Kikade lite på Let's Dance och surrade. Lilla E var vaken och passade på att visa allt han lärt sig på sistone. :-)


För stunden hägrar soffan och lite mys på tu man hand. Är jättenöjd och glad över denna dag. Skön start på helgen !


Sov gott // H

Av Hanna - 13 februari 2009 07:25


Japp, det ska jag bli om ett litet tag. Men först ska jag slänga mig i duschen medan Lilla E sover. Skvala av mig i lugn och ro. Skönt.



Hoppas ni får en bra start på er fredag. Det fick jag, mat-alarmet ringde inte förrän halv sju. Härligt grabben !


På återseende ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards