Alla inlägg den 1 april 2010

Av Hanna - 1 april 2010 06:48


Sitter på jobbet och har febrilt jobbat undan lite smågrejor som jag inte hann med igår. Nu ska jag ta tag i pelletsfaktureringen och så småningom inkommande post, och sen ansökningarna. Hoppas inte behöva jobba längre än fram till lunch. Ser inte ljust ut, tyvärr ! Men men....jag spar ju mina flextimmar till sen då...

Passerade 48 kräkfria timmar i går kväll och hoppas verkligen att det fortsätter så. Åker ju hem till mamma i kväll, har huset för oss själva, så i morgon när vi ska träffa syrran & co så har vi (hoppas jag) passerat 72 timmar och då borde det ju vara helt lugnt. Verkar ju inte vara så smittsamt eftersom ingen annan än Lilla E varit dålig, men jag safe:ar gärna i såna här fall. På fsk sa de ju att 48 timmar räckte, men eftersom det tog om är vi lite extra försiktiga nu. Vore ju världens tråkigaste påskägg om man gav detta vidare.... Ja ja...nog om det ! Nya friska tag !


Vet inte när det bloggas nästa gång. Kanske redan i kväll....eller så inte...


Hur som helst så önskar vi er alla världens

Gladaste Påsk !

 

 

// ** Mamma H ** Pappa M  ** Lilla E **

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards