Alla inlägg den 15 april 2010

Av Hanna - 15 april 2010 11:26


Jag gillar ju att pyssla. Men det blir sällan av och inte så supersnyggt heller. Har hittat en blogg som gav fin inspiration....många fina alster !! Kika in hos Emelie. Nu är lunch-surfen över. Hej ! // H

Av Hanna - 15 april 2010 06:47


...en morgon kvar att masa sig ur sängen innan det blir helg. Vi väntar besök i helgen, min syster med familj kommer och sover över mellan lördag och söndag. Det ser vi fram emot ! Kanske blir det nåt varv på stan på dagen och sen god mat och mys på kvällen. Ska bli så kul !


Lilla E han pratar ! Mkt och högt. Mest är det bara ett och ett ord som vi hinner uppfatta men det händer att han pusslar i hop flera ord oxå. "potta där", "äta mat" och "pappa bil" är vanligast men häromdagen drog han till med "tack för maten" ! Men mest impad blir jag av hans ordförråd, känns som han kan så många ord ! Det har hänt så mkt sen han började på fsk, utvecklingen tog verkligen ännu mer fart då. Jättekul !


Ska försöka hitta nån fin alfabetstavla till honom

när han blir lite större....

 

I natt har vi sovit knackigt, det har hostats och varit lite jobbigt. Troligtvis har den lille mannen haft ont ont ont i munnen för ett tag skrek han som en stucken lite söt gris. Vi tröstade och tröstade, men inget hjälpte. Provade Alvedon och så efter en stund gick det bättre. 2 nya tänder har ju ploppat upp den senaste veckan så vi tror att det är de som spökar lite, verkar nämligen vara fler på G oxå.


Nu ska jag jobba, fick inte tag på den jag sökte på LFV igår så jag mailade och hade fått svar sent i går kväll. Ska svara henne och sen fortsätta jobba i CRM med mina fv-ärenden. Ha en bra dag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards