Alla inlägg den 11 april 2010

Av Hanna - 11 april 2010 19:55


Det är väl för ljuvligt med helg ? Jo minsann....men fort går de ! Särskilt när de är bra och solen skiner....


Jag köpte skorna i fredags, inte exakt de på bilden i tidigare inlägg men bra lika. Hur sköna som helst och dessutom blev de billiga. Både lite rea och medlemsrabatt. Passar plånkan !


Idag satt vi ute och åt middag, det var hur härligt som helst. Har visserligen suttit ute mest hela dagen, men just att sitta på altanen och käka ger riktig sommarfeeling. Vi gillar och ser fram emot fler såna dagar och eftermiddagar !


Nu ska jag leta fram kläder tills i morgon. Sen blir det nog soffmys med det större av mina hjärtan. Kommande vecka börjar jag jobba 06.25 varje dag (inte tisdag visserligen för då är jag ledig). Vi kastar om lite i rutinerna så det blir jag som hämtar Lilla E på fsk och M som lämnar denna vecka. Omväxling förnöjer !


Hoppas att ni alla haft en toppenhelg ! Go' kväll ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards