Alla inlägg den 6 april 2010

Av Hanna - 6 april 2010 21:30


Sitter och kollar Desperate Housewives och kikar runt lite på nätet samtidigt. Pratar även med mamma på MSN. Lilla gubben sover och stora gubben är i väg och spelar innebandy.


Dagens nyheter är att Lilla E har sin 8e tand på G och att jag äntligen lyckats klicka mig in på skattemyndighetens hemsida. Loggade in och kom fram till att jag kommer få en slant tillbaka iaf. Ingen förmögenhet men så skönt att man får tillbaka iaf. De tusenlapparna det blir kommer sitta som en smäck !


Nu ska jag natta, bara kolla klart först. Godnatt !! // H

Av Hanna - 6 april 2010 16:11


...i mitt liv ska komma hem....nätfönstershoppar jag lite...



Blev en sväng in på H&M...man drömmer visst lite om sommaren...

Av Hanna - 6 april 2010 15:41


Idag blir det gulaschsoppa till middag. Vitlöksbröd till. Just nu känns det lite galet med en varm mustig soppa eftersom solen skiner som bara den. Men det är ju inte varmt i luften så....det blir nog bra ändå. Käraste M cyklade till jobbet i morse, det hade gått bra men varit lite kallt. Promenaden som vi tog var oxå härlig, vagnen rullade hur lätt som helst och solen lyste på oss. Vi gillar ! Synd att man inte har lediga fredagar längre....som det ser ut nu ska vi jobba heltid båda två under april. Sparar lite ledighet till längre fram i vår och sommar.....och till hösten...och till julen....Jisses, man kommer vilja vara mkt ledig framöver.   


Nu ska jag sätta igång. Hej ! // H

Av Hanna - 6 april 2010 08:53


...får inleda veckan. Skönt !! Påskhelgen blev bra, M mådde bra resten av helgen och vi andra oxå. Trodde där ett tag att det var kört, att vi skulle få sitta inne och må dåligt. Men det behövde vi alltså inte, höll oss dock på vår kant under fredagen för att se hur det skulle utvecka sig. Men det avvecklade sig alltså till vår stora glädje ! Så sen var vi med de andra och grillade, befann oss ju utomhus hela tiden. Vi kom hem igår kväll och idag är alltså jag och Lilla E hemma och tar det lugnt. Ska dra igång en tvättmaskin strax och sen ta en promenad. Asfalten är framme nu på gångvägarna häromkring så det ska bli så skönt att kunna gå med lite tempo, att vagnen kommer rulla lätt ! Det är gråmulet och bara en plusgrad så jag ska leta fram lite kläder....


Ha en bra dag och start på veckan allesammans ! Bilder från påsken kommer sen....kanske...    Har blivt fasligt dålig på det där med bilder... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards