Alla inlägg den 12 april 2010

Av Hanna - 12 april 2010 13:05


Jag blev lite kidnappad av I på lunchen, inte för att hon hade läst mitt desperata inlägg utan mer för att hon kände likadant. Gick in på stan, köpte en kaffe på McD och bara njöt på en bänk i strålande sol ! Känner mig så pigg och glad nu ! Viktiga stunder av livskvalité ! // H

Av Hanna - 12 april 2010 10:00


...koncentrationssvårigheter ! Jag kan inte sluta tänka på allt som inte har med jobbet att göra. Huset till exempel. Att vi kanske får leveransdatumet satt denna vecka håller på att göra mig galen av förväntan ! Sen är det så mkt annat som surrar i skallen. Solen skiner och man vill bara ut !Träffa goda vänner, sitta i solen och surra och bara må bra !


Snälla nån  ! Röva bort mig på lunchen och sätt mig i solen. Snacka strunt med mig och skratta lite. Ha ha.... Framstår väl som lite knäpp nu, men jag är så glad och skrattig. Önskar att jag fick göra nåt kul idag istället för att sitta här !!


Av Hanna - 12 april 2010 06:51


Det kändes jättekallt i morse. -8 grader var det när jag gick hemifrån några minuter i 6. Efter gårdagens solbadande är man inställd på sommarväder ju !  



 Men det var helt klart och solen har redan börjat visa sig så minusgraderna är nog ett minne blott inom kort. Lovely !


Idag tycker jag mest synd om min mamma, som bet sönder 2 tänder i helgen (samtidigt) och som dessutom åkte på en del restskatt. 2 trååkiga utgifter !! Dessutom är hon tandläkarrädd. Inte fullt så lovely !

 

Nu väntar en del jobb. Typ hela dan.    Ha en bra måndag. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards