Alla inlägg den 16 april 2010

Av Hanna - 16 april 2010 20:11


...kylskåp. Det är vad jag pysslar med denna fredag. Fick ett infall och har storstädat köket. Tömde kylen helt och tog ut alla hyllor och diskade dem. Blir så fräscht. Ska skura av golvet innan jag ger mig oxå, har torkat nästan alla skåpluckor osv....Blir så mkt roligare att vara i köket och laga mat när det känns tiptop.   


Jag har slutat / ska sluta använda andra rengöringsmedel än citronsåpa. Det luktar så gott och rengör jättebra. Har en sprayflaska med såpa-lösning i som jag sprayar med när jag städar och det blir rent, luktar gott och känns mer miljövänligt än andra kemiska grejor. Snart har jag gjort slut på sista skvätten Mr Muscle, då blir det såpa för hela slanten !


grumme.jpg image by therese82a

Min städfavorit !!

 

Nu ska jag göra klart i köket och sen mysa ner mig och kolla på gårdagens avsnitt av Vampire Diaries som vi missade... Ha en härlig kväll vänner ! // H

Av Hanna - 16 april 2010 07:16


Tack gode gud för fredagar ! Seriöst så känner jag så just nu, jobbade över både ons & tors så idag ska jag sluta tidigt och njuta av att det äntligen är helg !


Den här helgen ska vi nog köpa oss ett set med utemöbler, om vi hittar nåt att köpa dvs. Sen kommer ju syrran & co på besök oxå. Känns som om helgen kommer bli bra !!


Ha det gott vänner ! // H

 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards