Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Hanna - 3 maj 2010 15:39


Vi har haft en jättebra helg ! Om man bortser från att jag varit klen, så har allt bara varit på topp. Fortfarande ont och jäkligt men halsen är mkt mindre svullen och ond så det är på väg åt rätt håll. Kan snart gå över till normal mat för hela slanten. Just nu är det 75/25 med flytande föda...Såret i munnen är ömt, men det går bra så länge man inte tuggar på den sidan. Mkt mkt glad för det!


Helgen i punktform....random ordning....   


  • Pappa / Moffa stannade 2 nätter !
  • Grillat *mums*
  • Mattan limmad i trappan. Superfint !
  • Lilla E fick en ny STOR lastbil av moffa som han älskar !
  • Sänggavel tillverkad av oss till oss. <3
  • Avatar har vi sett.
  • IKEA. Tack J för kanonsällskap ! Energiboost för tjej-mig !
  • Tomten är nu officiellt våran !
  • Promenad ca 5 km.
  • Virke (50 sågstockar) hämtat i skogen till vårt garagebygge.
  • Beslut om garage taget. Blir nästa sommar visserligen men bra att vi har BESTÄMT oss. Äntligen. Gjuter plattan nu i sommar och snickrar nästa av virket som mannen varit i skogen tillsammans med svärfar och dragit hem.

Sen kommer jag inte på nåt mer som kvalificerar sig in på min BRA lista. Men visst var det ganska mkt ändå !? Och mer blir det, har det på känn !


Hoppas kunna träffa väninnan M på lunch denna vecka kanske. Det vore mkt trevligt !


Ikväll väntar ett städryck. Jag kommer vara ensam hemma några timmar medans grabbarna är med svärfar och skruvar i hans bil. Ska dra hem strax och sätta igång. Ha en bra kväll ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards