Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Hanna - 19 maj 2010 13:24


Det blir lite ändringar på eftermiddan. J ringde precis och berättade att hon blivit sjuk så dit ska vi inte åka. Trist !! Men såklart mest tråkigt att hon blivit sjuk och mår dåligt.

 

Krya på dig vännen !!

  

Så nu vet vi inte vart vi ska fly under visningen. Men det löser sig, får ringa och kolla om det är nån hemma nånstans och som har tid/lust att få oss på besök.


Usch....återigen verkar magsjukan alltså ha slagit sina lovar häromkring....Nu för tiden är det inte mig själv jag oroar mig för mest utan såklart för Lilla E. Han har ju haft riktig magsjuka 2 ggr och det är inte kul. Både läskigt och jobbigt. Kan man inte uppfinna vaccin mot alla såna här äckelvirus !?!? Tänk på oss emetofober.... Nä...vill inte tänka mer på detta. Fy.


Ska ta och greja lite mer. Hej !! // H

Av Hanna - 19 maj 2010 12:32


Nu då ? Ja....nu har jag lyckats återställa språkfältet. Höll inte på att hitta det, men till slut så ! Vet inte hur jag kom åt det, men jag måste har klickat där iaf. Men nu är alltså ordningen återställd. Skönt det !


Med städningen inför visningen börjar det inte vara så mkt kvar. Jag sitter i hallen och surfar lite, vill inte gå omkring så mkt. Har några små grejor kvar att torka av men ska vänta med det tills vi åker hemifrån. Ska vila en stund tror jag oxå....vilken av de puffade sofforna och bäddade sängarna ska jag välja ? Ha ha...så här städat ÖVERALLT & SAMTIDIGT har vi nog inte haft sen vi flyttade in. Synd att vi inte ska vara hemma och njuta av det bara....Har inte direkt stajlat här hemma, men städat rejält och plockat undan så de som kommer ska kunna tänka in sina egna grejor här och (förhoppningsvis) vilja flytta hit ! FY FAN vad detta är nervöst. Just nu känns det som "bara vi får sälja". Får vi utgångspriset är vi nöjda och blir det mer så är det en skänk från ovan.   


Under tiden visningen är ska vi åka till J och hälsa på en sväng. Hon är snäll och bjuder oss på middag, perfekt för oss som inte vill kladda ner vårt eget kök. Vi brukar ju kunna surra på ordentligt och det känns bra eftersom man behöver tänka på annat än bara huset och budgivningen emellanåt.


Nu ska jag försöka fika nåt utan att söla så mkt. Sen blir det en runda för att kolla  så allt är ok, man kan ju ha missat nåt.


Hej på er ! // H

Av Hanna - 19 maj 2010 08:28



Nu 'r den h'r....dagen som vi v'ntat och fruktat. Dessutom har mitt tangentbord lagt av som det verkar.. Det blir inte som jag trycker....vissa bokst'ver 'r borta....som ni kanske ser....m'rkligt... N'r jag skriver i MSN blir det r'tt.... Ha ha...orkar inte kolla upp det heller. Ska bara snabbskriva lite medan jag v'ntar p[ kaffet... Sen blir det sista rycket. D;dsryckningen.    Anar ett m;nster i mitt tangentbordsbortfall, det 'r det 3 sista bokst'verna i v[rt svenska alfabet som f;rsvinner.... N[n som varit med om detta, har jag kommit [t n[n knapp tro _ Kan inte skriva fr[getecken heller s[g jag nu....hi hi


Det 'r iaf visning idag och jag ska precis st'da av det sista nu n'r jag 'r ensam hemma. Sen 'r det bara att hoppas. Och v'nta...det v'rsta !! T[lamod 'r inte min starkaste sida....


Hoppas att er onsdag blir kalas ! H[ll tummarna f;r oss ! && H

 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards