Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Hanna - 10 maj 2010 20:41


Jag är vansinnigt trött. Ont i munnen och käken. Mår illa och vill bara sova. Egentligen. Men jag fastnade ändå framför denna burk letandes efter fakta om radonsäkring och hur mkt det kan tänkas kosta. Har inte hittat nåt speciellt, så inte är jag nåt klokare heller. Hamnar hela tiden på forum för husbyggare där det skrivs om en massa annat. Hittills har jag inte hittat nån som skriver nåt negativt om vår husleverantör eller liknande och det känns bra.


Dagens bästa är att vi fått plats på den fsk vi sökte i första hand till Lilla E efter flytten. Helt nybyggd och jättefin ! Hoppas den är lika bra som den är fin.


Nu blir det lite Lyxfällan på TV3 Play. Sen sova. Hej ! // H

Av Hanna - 10 maj 2010 07:18


Idag ska jag gå kurs med Kurt. Eller nåt. I morrn med för den delen. Ska bli lite bättre på att jobba i Excel är det tänkt. Det var ett av mina mål för året, att ta tag i sånt här & bli bättre på även de "små" sakerna. Synd att det tar upp 2 hela arbetsdagar bara....får ta igen det sen.


Lilla E är fortfarande dålig i ögonen, så han är hemma idag med farmor. Tackar gud för att hon finns och hjälper oss såna här gånger !


Jag kör en "helgen i punktform" igen...mest bra saker !


  • Grillade hamburgare med J & G i lördags.
  • Spontan drinkafton efter burgarna...kul !
  • Lite seg i kolan på sön morgon, men det var det värt !
  • SOL !!
  • Utedag på altanen.
  • Pratade lääänge med barndomskompis på telefon.
  • Momma & R kom på en fika i solen.
  • Käraste M jobbade 5 timmar på söndagen. Beordrad övertid.
  • Lilla E kallade mig morsan.
  • Soffmys på fredag kväll, iaf för mig. M sov !
  • GK1:an visade på radon på vår tomt. Trist men ingen fara egentligen.
  • Troligtvis inget berg alls på tomten. Lättsamt !
  • Ont i käken hela helgen. Snart ringer jag tandl....IGEN !

Ja, det var en del av det som hänt under helgen. Radonvärdena var inte skyhöga utan bara precis över gränsvärdet. Får lägga in en slang (typ) under plattan när vi gjuter....


Nu blir det jobb. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards