Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Hanna - 25 maj 2010 08:10


..hemmakväll med Lilla E för min del. Vi ska tvätta undan lite och vika in tvätten från helgen. Sen blir det soffmys för hela slanten ! M ska i väg och sätta mera plant och sen spela innebandy så vi blir själva hela kvällen. Hoppas att jag kan sluta i bra tid så jag kan hämta på fsk före kl 16.15 Skönt att komma hem och få middagen undanstökad innan man storknar av trötthet. Vill ju hinna göra bort tråk-tvätten innan det ska mysas...


I morse pekade han (den lille alltså) på mig och sa - Mamma borstar....aaaah..

Så han både talade om för mig vad jag gjorde och hur man ska gapa. Synd att han inte vill gapa så bra själv när det är hans tänder som ska borstas. Han vill mest suga på tandborsten och då ser man inte så bra var man borstar. Lite dumt. Det är inga problem att FÅ borsta hans tänder, men han gör det så svårt när han inte gapar ordentligt. Nån som har nåt bra tips för att få honom att gapa !?!


 

Ha en bra dag ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards