Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Hanna - 6 maj 2010 20:30


Nu har vi fått länken till sidan där fotona finns att titta på. De blev så bra ! Snacka om att han trollade med kameran.    Hoppas nu att någon vill köpa det !


Nu ska jag fortsätta mysa ! Go'kväll // H

Av Hanna - 6 maj 2010 18:03


..ska vi ha. Det blir tidig kväll med bara mys ! Efter allt stök vi haft för oss de senaste veckorna känns det lite som om luften går ur en. Visserligen var ju detta bara uppvärmningen, det kommer ju behövas ännu mer stök inför visningarna. Men det är inte förrän om ett par veckor så nu blir det helledigt från stök i några dar. Mycket jobb är ju gjort. Fotografen lämnade en webbadress och en kod så att vi ska kunna logga in i kväll och kolla på bilderna. Spännande ! Hoppas verkligen att det blir bra och att det kommer många och kollar sen. Mäklaren har lämnat ett förslag på utgångspris och det kändes lite högt kanske, ska höra med henne om hon verkligen tror att det är möjligt att få det eller mer. Fast det är klart...hon är mäklare och har nog mer koll på marknaden än vad jag har, och får vi det hon satt eller (halleluja) ännu mer så är det ingen som bli gladare än jag ! Skulle sitta som en smäck ! Och va roligt om det visar sig att vi gjorde en riktigt bra affär när vi köpte detta för snart ett år sen....  


Nu värker det i munnen. Attans tandskrutt att ställa till det. Har gått på tabletter hela dagen.    Man blir trött oxå av att ha ont. Humöret blir lite risigt och tålamodet går ner till noll. Åh, en helg med mys och ledigt kommer sitta fint. Hoppas att vi hinner träffa lite vänner och att solen skiner på oss, vi har inget inbokat och det är skönt. Önskar mig ett (eller kanske två) glas vin, lite grillat, sol och allmänt helgmys. Detta vill jag toppa med smärtfri mun och en frisk familj ! Lilla E är lite kladdig och röd i ögat. Såg det när vi var ute, och såklart lyckades han gnugga in lite grus oxå så det blev ännu värre. Är lite fundersam om det kan vara ögoninflammation på gång. Hoppas inte det.


Nu ska jag slappa lite medan grabbarna badar. Trevlig kväll ! // H

Av Hanna - 6 maj 2010 13:15


Fotografen har varit här och fotat. Hoppas bilderna blev bra. Är trött efter att ha fejat och röjt på kvällar och nätter, så nu blir det fräckt nog en kort stunds vila på soffan innan Lilla E ska hämtas på fsk. Vi pratade med personalen i början av veckan och det var helt ok att ha honom där fast jag är ledig idag så det är med gott samvete jag säger....På återseende....*snark* // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards