Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Hanna - 7 maj 2010 12:15


...att M:s son skulle få feber just idag så hon fick avboka lunchen och åka för att hämta honom på fsk. Jättetråkigt för oss men såklart värst för den lille som inte är frisk. Krya på dig grabben !


Jag tog en chicken wrap på McD i stället. Satt ute på torget i solen och åt. Härligt. Men jag saknade en vän att surra med..... Vi får ta igen det snart !


Nu jobba mera ! // H

Av Hanna - 7 maj 2010 09:36


Nu är det äntligen fredag ! Lilla E vaknade i morse med ett svullet och kladdigt öga. Han är hemma med sin pappa idag. Dryga 38 grader hade han oxå. Typiskt. Hoppas att han klarar andra ögat och att ingen av oss blir smittad. Tvätta händerna extra noga är det som gäller !


Ska luncha med väninnan M idag och det ser jag fram emot. Ska bli kul att surra lite och uppdatera läget. Har hänt mkt sen vi sågs sist. På vägen till lunchen ska jag springa förbi mäklarkontoret och lämna in lite papper så att de kan göra klart annonsen. Så spännande !


Vår tomt blir nog GK1:ad idag dessutom. Geotekniskt undersökt alltså. Bra det, så vi vet vad det är för mark vi ska bygga på. Det händer mkt nu. Me like !


Hoppas att ni alla har en bra fredag. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards