Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Hanna - 24 maj 2010 13:28


Jag har så svårt att behålla mitt fokus. Jobbar intensivt i 40 minuter och sen måste jag upp och röra på mig. Tankarna bara vandrar i väg och jag måste liksom starta om. Så mkt som händer nu och jag är trots en vilohelg ganska trött. När hjärn-kaoset slår in blir det en sväng till vattenautomaten, till kaffemaskinen eller som nu - blixtblogg ! Har druckit så mkt kaffe och vatten så jag måste göra nåt annat...Ska ta och springa till kopiatorn och tillbaka, kanske köra lite höga knälyft på vägen så blodet börjar snurra lite i systemet igen.   Hepp hepp hepp !! // H

Av Hanna - 24 maj 2010 10:20


...kontrollen. Ha ha....det tog typ 2 veckor för bostadsbolaget att komma fram till att vi var OK att ta in som hyresgäster. Skönt iaf att de kom fram till att vi blev godkända. Nu ska vi bara se NÄR vi ska flytta oxå. Försäljningen får avgöra. Just nu betyder det att vi ALDRIG får flytta, men som sagt...det tar sig nog och hips vips är det sålt och klart och flyttlasset kan gå. Jag längtar ! Vill bara kunna släppa det gamla och se fram emot det nya ! Vi har så mkt planer och funderingar för livet i det nya huset....det ska bli så härligt ! Livet i Lyckan ! // H


Av Hanna - 24 maj 2010 07:00


Som vanligt när det hänt lite grejor orkar jag inte skriva om allt.   


  • Grillade hos svärpäronen på fredan.
  • Plantsättning för M:s del medan Lilla E & jag var hemma med farmor.
  • M fick påhälsning av STOR björn under plantsättningen. 25 meter ifrån !
  • Hjälpte svägerskan att bygga växthus på söndan
  • Åt tunnbrödsrulle till middag, det var länge sen !
  • Jag sov 12 timmar mellan lör-sön. Galet trött.
  • Köpte lösgodis och åt igår kväll. Ont i huvet idag, sockerbakis ?

Ja det var en del iaf. Kommer inte i håg allt. Men vi har inte städat eller pysslat hemma ett endaste dugg och det har varit så skönt. Gudomligt rättare sagt.


Ja M fick ju påhälsning av en stor björn när han satte plant. Den kom emot honom och trots att han började ropa och hojta stannade den inte förrän den var 25 meter ifrån honom. Då vände den och M kunde smyga/backa tillbaka mot bilen och svärfar. De stod vid vägen en stund och pratade, och rätt vad det är kom den tillbaka ut på hygget. Denna gång kom den inte så nära, men den verkade ju inte vara så skygg iaf. Läskigt & häftigt !


Hoppas att ni alla haft en bra helg och att ni får en bra vecka ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards