Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Hanna - 4 maj 2010 08:34


Jag tokgillar att jag nästan inte har ont längre ! Det är en så skön känsla när man känner  "wow nästan helt bra" ! Imorrn ska tussen som skyddar hålet tas bort och sen är det bara att hoppas att det läker som det ska.


Vi var ju på utvecklingssamtal på fsk i går. Det gick jättebra och det var inga problem alls. De kallar Lilla E för hela husets solstråle ! Det värmde att höra. Han fick mkt beröm för sitt språk och ordförråd. 2- och 3-ordsmeningarna kommer allt oftare och de ord han kunnat ett tag har han riktigt bra uttal på. Han säger numera även pottan när han vill gå på den och det funkar bra. Det bästa han vet är att få hjälpa till, så det är mycket "hälpa" hemma nu. Det händer nåt nytt varje dag ! Lillkillen blir stor i ett rasande tempo.... mamman hänger inte med !


Nu ska jag jobba vidare. Körde ett race hemma igår med tvätt och städ, så det är lite segt idag. Sliten. Men solen skiner och jag är glad ! På fredag blir det dessutom tjejlunch med M, det ska bli kul ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards