Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Hanna - 13 maj 2010 16:34


Idag är det dåligt väder och således lite dålig sikt. För Kristi Flygare menar jag....lite långsökt kanske men....tråkvädret sänker både humör och humor... Eeeh....glöm det...


Min käre sambo är oxå drabbad av dålig sikt idag. Lilla E har visst smittat honom med ögoninflammation så nu är det alltså M som är kladdig och röd i ögonen. Återstår att se om jag klarar mig även denna gång....(båda grabbarna blev ju magsjuka i påskas men inte jag.) Annars brukar jag ju åka på allt skit....


Just nu håller vi på att stöka lite med packning till lilleman som ska åka ut till farmor och farfar idag igen och sova över. Förhoppningsvis är det bättre väder imorrn så han kan följa med farfar ut och greja lite. Det blir alltså jobb för oss båda på klämdagen, men förhoppningsvis inte hela dagen. Sen har vi turen att bli bjudna på middag hos just farmor & farfar så vi åker dit efter jobbet. Tacksamt !


Här hemma har vi packat lite porslin idag, skänken i köket ska bort innan visningen för att det ska kännas så stort som möjligt och då måste den tömmas. Min "fin-servis" Blåklint och lite annat porslin som vi inte använder så ofta åkte ner i en kartong och kommer inte packas upp förrän vi bor i huset. Så på sätt och vis har flytten redan börjat...   Sen att det blir en mellanlandning i en 3a på 70 kvm....det försöker jag att inte tänka så mkt på...hi hi....ett nödvändigt ont... (inte lgh i sig, men det faktum att vi har 2 flyttar kvar att göra istället för bara 1)


Nu ska vi göra oss färdiga. Ha en bra fortsättning på dagen ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards