Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Hanna - 14 maj 2010 15:45


...och det ska bli så otroligt skönt ! Ska dra hem snart och börja stöka med maten. Sänka ett glas rödvin till förrätt.   Käken värker så det är inte sant. Är det fortfarande ont efter helgen blir det till att ringa och be om hjälp. Har dock klarat mig helt utan värktabletter nu i 2 dagar !(jag är visst mer envis än jag trodde själv) Det ska firas med vin ! Hi hi....


Är ofantligt trött och slut ända in i märgen. Vill bara slappa och vara leeedig, men det blir inte så mkt av med det. Men snart så....*längta*


Lilla E har blivit så ofantligt intresserad av att räkna och säga siffror....mest säger han "tå" och "evva" när han ska räkna själv. Men när man räknar högt och han ska hänga med gör han det jättebra. Pratade med min mamma på telefon och berättade om detta, drog på högtalaren och frågade den lille vad som kommer efter 10...."Evva" svarade han då ! Ha ha...snacka om fullträff. Min son mattegeniet ! Inte kommer det från mig iaf...     


Nu blir det till att greja med det sista. Sen hem och må lite gott innan stöket fortsätter. Ha en trevlig helg vänner ! // H

Av Hanna - 14 maj 2010 13:01


Annonsen är ute ! Håll tummarna för oss. Gud så nervös jag blir....   


Nyfiken ?


Kika in här...



Av Hanna - 14 maj 2010 07:28


Det blir inte middag hos svärisarna i eftermiddag. Vi ska bjuda svärfar/farfar på middag hos oss i stället. Svärmor/farmor skulle på middag med tjejkompisar så vi gjorde om lite i schemat. Grillad karré med potatissallad ska vi mumsa i afton. Det blir gott ! Längtar helg nu. Hoppas att dagen går fort och att vädret blir bättre !


I kväll ska jag måtta för att lägga upp ett par gardiner. Får jag inte tag på en symaskin får det bli fållfix. Jag är ju verkligen inte att fan av gardiner överhuvudtaget, men det måste ju göras. Jag gillar gardiner när de är strykta och klara, upplagda och så vidare. FINT ! Men innan dess....skitgöra. Jag är en av dem som tokgillar att det finns så mkt färdigsytt att köpa. Helst paneler eftersom de bara är att hänga upp. Hi hi....önskar att jag vore en gardinfixare, men så är icke fallet.


Första visningen är bokad ! På onsdag kl 17.30 ! HJÄLP ! Ingen annons ute än dock och det stör mig lite. De sa att den skulle komma på nätet innan helgen och i tidningen på tisdag. Den kanske dyker upp under dagen. Lägger in länken när jag har den.


Nu ska jag jobba på lite.Hoppas kunna avsluta arbetsdagen lite tidigare... Hej ! // H 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards