Alla inlägg den 3 november 2011

Av Hanna - 3 november 2011 07:24


...på helgen... Fy tusan vad det ska bli skönt !! Hade så gärna tagit ut en ledig fredag imorgon, men mina semesterdagar är liksom öronmärkta till julledigheten - så jag ska kunna jobba fram till & med den 21a dec och sen ha semester de 6 arbetsdagar som återstår i år. Föräldraledigt från 1a jan. (undrar när Spöket tänker komma ?? ). Det blir en lång härlig ledighet - har fått lite pikar att det är onödigt lyxigt länge, men det tänker jag strunta i. En månad innan BF ska visserligen bli lyxigt härligt - men det är väl inte SÅ konstigt länge ?? Eller ?? Det är ju sista tiden med bara Lilla E som jag vill maxa oxå, gäller att ta vara på den.


Igår när jag kom till fsk fick jag en glad överraskning - Lilla E hade ritat ÖGON på en gubbe för första gången och han var SÅ lycklig och stolt över det. Sen på kvällen ritade vi lite mer och då visade det sig att han börjar kunna skapa huvudfotingar oxå. Jätteroligt !! Så innan vi var klara hade han ritat en huvudfoting med ögon...   Jag märker ju att han ärvt mina konstnärliga talanger...ha ha...


Att böja sig framåt och skrapa golvet i duschen tillhör numera inte det jag vill ägna mig åt om mornarna. Dagens överraskning (inte så glad) blev att jag kräktes när jag gjorde det. Stäng magmunnen innan du böjer dig framåt liksom !! Uäärk och blä....


Nähä, men lite nytta då kanske..... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards