Alla inlägg den 23 november 2011

Av Hanna - 23 november 2011 20:27


.....att vi klarar oss undan....M A G S J U K A !! Hämtade på fsk strax före 16 och fick då veta att ett syskonpar blivit hämtade vid mellis pga magsjuka som visat sig utan förvarning. Lilleman sover nu och jag hoppas att han får göra det hela natten utan missöden. ORKAR inte med nåt sånt nu. Givetvis önskar jag mest av allt att min lille kille får vara frisk.....så det är inte bara egot som protesterar.....men visst känns det gruvsamt....


Besöket hos BM gick bra. Fick inte med mig några siffror alls förutom blodtrycket som fortfarande ligger på 110/60, resten av tiden pratade vi bort. Spöket låg med huvet neråt och det verkar som om h*n tänker fortsätta med det mellan sina akrobatstunder då det spretar åt alla håll. Pratade en del om min svanskota och sammandragningarna, förlossning och kommande deltidsarbete. Som väntat med andra ord. Ny tid bokades den 7/12.


Nu blir det Greys och lite soffmys. Mannen är på bandy. De har ju varit på badet i kväll oxå, passande nog när vi idag firar 3 hela dagar utan minsta lilla olycka i kallingarna för den lille. Kanske kommer bad-kvällarna funka som en hjälp på traven när det gäller att ta sig tid att gå på toa !? Så skönt om bakslaget som varat ett tag kan visa sig vara över.....


Ha en bra kväll ! // H

Av Hanna - 23 november 2011 09:33


Dag 225 av 280. (80,4%).
 
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 17 jan 2012
Du har 55 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
Heja heja heja ! Det går ju framåt det här !! Efter dagens besök hos BM kan jag fylla på med lite mer om min egen "status". Tror att jag vet vad som kommer sägas.....värdena bra, vikten stigande och lite allmänt prat om jobb och så vidare. Magen växer och bäbisen är vild. Vi mår bra båda två ! 
 
Nu ska jag jobba vidare. Är så vansinnigt trött idag igen, så dessutom måste jag nog hämta mer kaffe..... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards