Alla inlägg den 9 november 2011

Av Hanna - 9 november 2011 11:20


Har nu lagt in en omröstning på BF.....rösta på det ni tror att det blir. Vill ni lägga till ett alternativ så skriv det i kommentaren så utökar jag svarsalternativen. Rösta på ! // H

Av Hanna - 9 november 2011 07:11


Ibland känner man sig som en mes. Ett riktigt pucko som inte VET eller KAN nånting. Prova att lämna över ett jobb som ni inte riktigt kan så får ni se..... *suck* En av de svåraste saker jag provat på faktiskt. Det äter krafter av mig !


Var till BM igår oxå. Det gick bra. Provtagningsrummet var upptaget så nåt stick i fingret hanns inte med.....men i övrigt så var ju allt bra. Jag går upp i vikt som en elefant (känns det som) men hon tröstade med att hon inte tycker att det syns så mkt och att jag såg pigg och fräsch ut. Dock rekommenderade hon lite mindre stress, eftersom det kom fram i samtalet att det känns som om jag ska brinna i skallen....men det kommer nog i takt med att överlämningen rullar på. HOPPAS JAG !! Vi pratade lite förlossning, och att jag ännu inte är så nervös eller funderar speciellt mkt på det. Jag vet ju att jag inte heller denna gång kommer vilja ta nån ryggbedövning eftersom den skrämmer skiten ur mig, och att jag mest är rädd för att kräkas utöver det. Allt det andra får bli som det blir.....som sist alltså. Och det gick ju bra ! Spöket låg med huvet nedåt och hon kunde inte säga annat än att h*n verkar vara lagom stor - trots alla kommentarer om vilken jättebäbis jag måste bära runt på !


  • SF-mått : 28 ( 26 )
  • HB :  XXX ( 108 )
  • BT : 110 / 60 (110 / 60 )
  • Vikt : + 11 kg ( + 8 kg )
  • Spökets hjärtslag : 130 slag / min (135 slag / min )

Längtar längtar längtar !


Går idag in i v 31 och det känns toppen. Snart kan vi börja plocka ner grejor från vinden. Spjälsäng, skötbord och bäbiskläder !! Hade yngre svägerskan på besök igår och hon gissar att Spöket kommer den 8/1, alltså 9 dagar före BF. Vad tror ni ? Själv gissar jag på den 12/1, alltså samma som Lilla E  - 5 dagar före BF. Antar att det inte kommer bli nåt himlastormande gissande eftersom omröstningen gällande Spökets kön inte blev nån hit, men kanske är det sån som har en gissning iaf !?


Nu ska jag inhalera lite kaffe. Det behöver jag ! // H





Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards