Alla inlägg den 21 november 2011

Av Hanna - 21 november 2011 09:15


Det verkar vila en förbannelse över de filer jag skapar och sparar lokalt hos mig. De försvinner ! Hade sammanställt en förteckning över kunder (komplett med adresser osv) som inte skickat in sina avtal till oss. Idag var tanken att jag skulle koppla denna förteckning till ett brev och skicka ut påminnelser. Men va f**n !!! Borta Borta Borta ! Jag VET att jag sparat den för filen finns kvar i listan över senast använda, men när jag klickar där så kommer ett felmeddelande upp som säger att "sökvägen hänvisar till mål som inte finns eller är flyttat". Sätter igång sökfunktionen, men nä. Ingenting ! Galet störande, är inte första gången det händer heller !!!


Natten var stökig. Kunde först inte sova, jobbigt att andas - kände mig liksom stressad. Vild bäbis i magen som övar på att göra kullerbyttor - fastän mamman börjar vara rätt övertygad om att det är för trångt !! AJ ! Hoppas bara att h*n gör sin sista snurr inom kort och h*n då stannar med huvet neråt igen. Lilla E somnade ju tidigt igår, men har sovit knackigt under natten och det har blivit många toa-besök, stök med täcket och annat som stört. Ganska trött familj som klev upp och masade sig iväg imorse. *gäsp*


Denna vecka kommer innebära lite ovanligheter / avbrott från det vanliga tugget. Svärfar fyller år imorgon, besök hos BM på onsdag, klippning på tors och så slutligen kalas för 60-åringen på lördag. Jag som var så töör-lej igår är lite glad för detta såklart, hade bara önskat att jag skulle få vara lite piggare....men men...det kanske kommer när man kickat igång veckan lite mer !? Hoppas....


Ha en bra måndag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards